RSS

Laatste wens van Jan…

27 Mar

Vandaaag is het 4 weken geleden dat Jan is overleden. Na drukke weken om heel veel te regelen en de vele aanloop die we steeds krijgen begint nu het besef te komen dat Jan er echt niet meer is. Door veel over Jan te praten met onze meiden probeer ik hem "levend" te houden! remember the time…zou Jan zeggen! Ik zie zijn lach zo voor me….

Jan heeft in het UMCG nog een brief geschreven die ik moest plaatsen na zijn overlijden. Dit doe ik ook en ik kan me er helemaal bij aansluiten wat hij schrijft! Door het grote "NETWERK" van familie, vrienden en kennissen was het mogelijk dat ik bij Jan bleef in Groningen. Ik ga geen voorbeelden benoemen van wat iedereen allemaal gedaan heeft, want stel dat ik iemand zou vergeten…Maar ik weet zeker dat al die mensen wel weten wie ik bedoel! Allemaal hartelijk bedankt!

We missen Jan enorm maar de mooie herinneringen blijven in onze gedachten! Jan blijft in ons hart.Brief_jan

 
18 Comments

Posted by on March 27, 2009 in 7. Dagboek laatste nieuws

 

18 responses to “Laatste wens van Jan…

  1. Brenda van Weegberg

    March 28, 2009 at 1:48 am

    Heel erg mooi.

    Dikke kus van Erik en Brenda

     
  2. Alida

    March 28, 2009 at 9:24 am

    Prachtig om te lezen.
    Dank jullie wel.
    Jan en Alida

     
  3. fred, jeanette, angelique en michelle

    March 29, 2009 at 3:17 pm

    Hoi Jan,

    Wat een mooie brief. Ik heb ‘m met ontroering en veel bewondering gelezen.
    En het is een prachtige gedachte die je aan iedereen mee hebt gegeven.
    Wij proberen Stans, Loysa, Elvira, Manuëla en Quinty te helpen in deze moeilijke tijd.
    En dat boek zou er zeker moeten komen ter nagedachtenis aan jou, voor je gezin en voor alle andere getransplanteerden.
    Voor mijn gevoel ben je er nog en zoals Stans het zo mooi schrijft ‘levend’ houden. We weten en voelen dat je dicht bij ons bent.

    Groetjes van je zus

     
  4. anne-marie

    March 30, 2009 at 7:03 am

    Jan laat ook na zijn afscheid nog zien hoe een kanjer hij is. Deze man is niet te toppen. Zal zeker niet vergeten worden.

     
  5. Herma

    March 30, 2009 at 1:40 pm

    Wat een mooie brief.
    Zo blijkt maar weer hoe zo’n kanjer als je bent.
    En reken maar Jan dat ik jou niet vergeet!
    Ja en dat boek (had het er laatst nog met Stans over), zou fantastisch zijn.
    Iets ter nagedachtenis aan jou, voor je 4 kanjers van meiden, en ieder ander die daar kracht uit kan halen.
    Weet dat je dat kan Stans.

    Heel veel liefs en knuffels,
    Sjaak, Herma, Kevin en Danny

     
  6. marianne hut

    March 30, 2009 at 4:09 pm

    wat een mooie brief!
    ik denk ook dat je er echt wat mee moet doen, stans!
    ik weet dat je t kan!

    dikke kuzz

     
  7. Jolanda Abma

    March 30, 2009 at 4:29 pm

    Lieve dames,
    Jullie man/vader ….. wat een kanjer!!
    Groetjes,
    Jolanda Abma

     
  8. Loysa feikens

    March 30, 2009 at 4:32 pm

    Heej mama,
    ik weet ook zeker dat je er een boek van kunt maken hoor, dat moet je ook zeker doen.

    kuzz loysa

     
  9. albertje

    March 30, 2009 at 10:37 pm

    lieve dappere strijders

    Wat een brief Jan blijft een kanjer zo lief en waar hij overal wel niet aan dacht. Ja meiden alle 4 , ik denk nog steeds veel aan jullie en aan Jan . Ja Stans 4 weken de tijd staat niet stil maar het is of het gistern was . Ja Stans een boek er over schrijven zou toch geweldig zijn . Ik weet dat je het gaar lukken ook ! Want je bent wel Stans en de Stans die ik kan kan het GO FOR IT!!

    knuf albertje

     
  10. Anita

    March 31, 2009 at 3:49 pm

    Hoi Meiden,

    Tjonge wat een mooie brief volgens mij is er niets waar Jan samen met jullie niet aan gedacht heeft erg veel respect heb ik daarvoor.
    Er gaat geen dag voorbij zonder aan jullie allemaal te denken.

    Liefs Marcel,Anita,Robin & Sanne.

     
  11. ine pross

    March 31, 2009 at 8:58 pm

    hallo stans en kinderen
    geweldig wat mooi die brief maar ook wel erg emotioneel.hopelijk geeft dit jullie weer kracht.groetjes ine pross

     
  12. ria

    April 1, 2009 at 10:30 am

    Hallo Stans en meiden,

    Fijn dat Jan het allemaal zo goed heeft kunnen verwoorden, vooral voor jullie maar voor familie en vrienden doet het ook goed dit te lezen.

    liefs Gerard, Ria en dames

     
  13. jeanet mulder

    April 1, 2009 at 9:30 pm

    hallo stans en meiden een heel mooie brief die jan achter laat en dat boek komt er vast stans dat zou heel mooi zijn denk nog heel veel aan jullie liefs jeanet

     
  14. Jolanda

    April 2, 2009 at 9:11 am

    Wat een kerel was het toch, super respect voor jullie allemaal en dat boek gaat je lukken Stans, geloof ik vast in.
    We denken aan jullie?

    Heel veel liefs,
    Marco Jolanda Jordy en Kiran

     
  15. Jannie

    April 3, 2009 at 12:44 pm

    Mooie brief. Als je het kunt zeker doen.

     
  16. janine

    April 3, 2009 at 4:58 pm

    Hey stans…….
    goh das gek, bij al die vorige blogs had ik mijn reaktie wel klaar en nu…ik weet ff niet wat ik zeggen moet, komt misschien omdat we net nog met elkaar gesproken hebben (toen had ik dit laatste blog nog niet gezien), regelmatig deze site nog s weer gelezen en toch deze laatste gemist….
    missen doen jullie jan zeker en dat zal ook zeker blijven, maar door over jan te blijven praten ga je het vast ook allemaal een plekje geven……..en dat boek? als jij denkt dat je er klaar voor bent krijg je van jan vast wel een seintje…..en gaat het boek er ook komen!
    Groetjes en tot straks

     
  17. Gea

    April 7, 2009 at 4:59 pm

    Hoi Stans,

    Wat mooi, die brief!
    En ik wacht nu al op je boek. Je kunt het!

    Gea.

     
  18. Margriet Angus en Brendan

    April 10, 2009 at 9:53 pm

    Hoi Stans Loysa Elvira en Manuela,
    wat lijkt het nog maar kort geleden maar jullie moeten natuurlijk verder.Dat Jan een brief heeft achtergelaten verbaast me niets want zo was hij wel.Tuurlijk zal iedereen er voor jullie zijn al was het alleen in ieders gebeden voor jullie allemaal.
    Praat zoveel mogelijk over Jan dan houdt je hem ook levend en als ik lees dat je wel een boek zou willen schrijven dan zou je het alleen al voor je zelf en je meiden moeten doen want dat helpt helemaal lijkt me.Onder andere omstandigheden probeer ik ook Brian levend te houden in de zin van de goede dingen waar die man voor stond en vertellen over de leuke tijden die er ook waren,meer als genoeg.
    Jan zn brief ontroerd en maakt dat er een stukje rust is gekomen en dat het goed is zoals je het met je meiden hebt gedaan.
    Sterkte Margriet Angus en Brendan

     

Leave a Reply

 
